BRAVISSIMA fehérnemű és fürdőruha webáruház

Termékeink

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

1. Bevezető rendelkezések

  • Az Á la mode d'Agnes Kft. (továbbiakban: Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház) üzemelteti az www.bravissima.hu weboldalt, amely fehérneműk és fürdőruhák értékesítésével foglalkozik
  • Az ÁSZF célja, hogy rögzítse a webáruház és a vásárlók közötti szerződéses feltételeket, biztosítva a fogyasztók jogait és a jogszabályoknak való megfelelést.
  • Az ÁSZF minden, a webáruházban történő vásárlásra és szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, függetlenül attól, hogy a vásárló regisztrált felhasználó-e.
  • Az ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető a weboldalon, és bármikor egyoldalúan módosítható az Eladó részéről. A módosítások nem érintik a már visszaigazolt megrendeléseket.
  • A webáruház csak Magyarország területére értékesít és szállít termékeket. Külföldi rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.
     

2. Regisztráció és ügyfélkapcsolat

2.1. A webáruház tartalmának jelentős része elérhető regisztráció nélkül, azonban a vásárlás és az ingyenes személyes próba igénybevételéhez regisztráció szükséges.
2.2. A regisztráció során a vásárló a következő adatokat köteles megadni
  • Teljes név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Szállítási és számlázási cím
2.3. A regisztráció előnyei
  • A vásárlási folyamat gyorsabbá válik, mert nem szükséges minden alkalommal újra megadni az adatokat.
  • A vásárló nyomon követheti korábbi rendeléseit és azok állapotát.
  • Regisztrált ügyfeleknek időszakosan akciókat és kedvezményeket biztosíthatunk.
2.4. Ingyenes személyes próba
  • Csak regisztrált ügyfelek számára érhető el.
  • Amennyiben a vásárló nem kíván regisztrálni, úgy 4.000 Ft költséget számolunk fel a 45 perces próbára.
  • A személyes próba alkalmával csak a bejelentkezett ügyfél, az eladó és a vevő egy kísérője tartózkodhat a helyiségben.
  • A lefoglalt időpontban mást nem szolgálunk ki.
2.5. Regisztráció törlése
  • A vásárló bármikor törölheti regisztrációját az ugyfelszolgalat@bravissima.hu e-mail címre küldött üzenettel.
  • A törlés után az adatok véglegesen eltávolításra kerülnek, és többé nem állíthatók vissza
2.6. Kapcsolattartás a vásárlókkal
  • A már regisztrált és vásárlást lebonyolított ügyfelekkel e-mailen tartjuk a kapcsolatot, amely során értesítéseket küldünk:
    • Új termékekről
    • Akciókról és kedvezményekről
    • Szolgálati közleményekről (pl. szabadság, betegség miatti szünet, stb)

     

3. Megrendelés és fizetés

3.1. Megrendelés folyamata
  • A vásárló kiválasztja a kívánt terméket és kosárba helyezi.
  • A pénztár oldalon megadja a szükséges adatokat (szállítási és számlázási cím).
  • A fizetési mód kiválasztása után a vásárló véglegesíti a rendelést a „Megrendelés leadása” gombbal.
  • A rendelés elküldése után a vásárló egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

Fontos! Az automatikus visszaigazoló e-mail még nem minősül szerződésnek.

A rendelés tényleges visszaigazolását az Eladó 14-72 órán belül küldi meg, amely tartalmazza:

  • A rendelés teljesíthetőségét.
  • A szállítás várható időpontját.
3.2. Fizetési módok
  • Előre utalás banki átutalással
  • Készpénzes fizetés személyes átvételkor

Banki utaláshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett neve: Á la mode d’Agnes Kft.
  • Bankszámlaszám: 12012156-01740233-00100009 (Raiffeisen Bank)
  • Megjegyzésben: Rendelési szám megadása szükséges!
3.3. Személyes vásárlás és fizetés
  • A személyes vásárlás esetén a rendelést minden esetben rögzítjük, és az ügyfél helyben fizethet készpénzben vagy átutalással.
3.4. Kedvezmények és kuponkódok
  • A kedvezményes kódokat kizárólag a rendelés leadásakor lehet érvényesíteni.
  • Utólagos kedvezmény érvényesítésére nincs lehetőség.


4. Szállítási feltételek

4.1. Szállítási terület
  • A webáruház kizárólag Magyarország területére vállal kiszállítást.
  • Külföldi címre történő szállításra nincs lehetőség.
4.2. Szállítási mód és díjak
  • A rendeléseket jelenleg az MPL futárszolgálat szállítja ki.
  • Szállítási költségek:
  • 2.100 Ft rendelésenként
  • 40.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes
4.3. Szállítási idő
  • A rendeléseket hetente kétszer postázzuk.
  • A kiszállítás várható időtartama 2-10 munkanap a rendelés visszaigazolásától számítva.
  • Ha a terméket külön be kell szerezni, a szállítási idő 3-4 hét is lehet.
4.4. Személyes átvétel
  • Csak előzetes időpontfoglalással lehetséges.
  • Az időpontok száma korlátozott, a szabad helyek az online naptárban foglalhatók.
  • Átvételi helyszín: 1213 Budapest, Bokros u. 3.
4.5. Fontos tudnivalók szállítás esetén
  • A futár előzetes telefonos egyeztetés nélkül kézbesít.
  • Ha a címzett nem elérhető, a csomagot a helyi postán 5 napig megőrzik.
  • Át nem vett csomagok esetén a visszaszállítás költségét a vásárló viseli, és az ismételt kiszállítás csak előre utalás után történik.


5. Elállási jog és termékvisszaküldés

5.1. Elállási jog érvényesítése
  • A fogyasztó jogosult a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól, amennyiben nem kezdte el használni a terméket.
  • Az elállási jog nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket a vásárló elkezdett használni.
5.2. Elállási nyilatkozat benyújtása
  • Az elállási szándékot a vásárló e-mailben vagy postai úton köteles jelezni.
  • Minden esetben nyomtatva vagy elektronikusan köteles megküldeni a vásárlás számláját.
  • Kapcsolat az elálláshoz:
5.3. Termék visszaküldése
  • A visszaküldött terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, minden címkével és csomagolással együtt.
  • A vásárló saját költségén köteles visszaküldeni a terméket a számlával együtt.
  • A csomagokat a következő címre kell visszaküldeni:

                        1212 Budapest, Maros utca 32. (Ez eltér a próba helyszínétől!)

5.4. Visszatérítés
  • A visszaküldött termék beérkezését követően az Eladó 14 napon belül visszatéríti a termék árát a vásárló által fizetett bankszámlaszámra.
  • Fontos: Sérült, használt vagy nem megfelelően visszaküldött termék esetén a vételár visszatérítését megtagadjuk. Az újbóli kiküldés esetén a postaköltség a vevőt terheli.
5.5. Csere lehetősége

Amennyiben a vásárló másik terméket szeretne, az új termékre külön megrendelést kell leadni.

A cseretermék kiszállítása a normál szállítási díjak szerint történik.


6. Termékkezelési útmutató

6.1. Merevítős fehérneműk és fürdőruhák kezelése
  • Mosás:
  • Javasoljuk, hogy a merevítős fehérneműket és fürdőruhákat kézzel mossa, mivel a merevítő eldeformálódhat vagy kiszúrhatja az anyagot.
  • Ha a merevítő teljesen átszúrja az anyagot, kieshet a fehérneműből, és a mosógép belsejében kárt okozhat.
  • Szárítás:
  • Kerülje a közvetlen hőt, például a radiátoron vagy szárítógépben való szárítást, mivel ez károsíthatja vagy meggyengítheti a merevítőt.
6.2. Fehérneműk általános kezelése
  • Mosás:
  • A fehérneműk megőrzése érdekében ajánlott hideg vagy kézmeleg vízben, kézzel mosni azokat.o A forró víz károsíthatja a finom anyagokat, csipkéket, hímzéseket és az anyag elasztikusságát.
  • A hideg víz használata elősegíti, hogy a fehérnemű színe élénk maradjon, és a fehér anyag ne szürküljön meg.
  • Kerülendő:
  • Ne használjon hypót vagy fehérítőt.
  • Ne vasalja a termékeket.
  • Ne tegye be szárítógépbe.
6.3. Fürdőruhák kezelése
  • Használat után:
  • A fürdőruha élettartamának meghosszabbítása érdekében használat után azonnal öblítse ki hideg vízben, hogy megvédje a klór, izzadás és naptej okozta károsodásoktól.
  • Mosás:
  • Kerülje az öblítőszerek használatát, mivel ezek károsíthatják a fürdőruha anyagában lévő lycrát.
  • Naptej használata:
  • A legtöbb fürdőruha nem nyújt védelmet a napsugárzás ellen, ezért a fürdőruha alatt is leéghet a bőre.
  • Javasoljuk, hogy kb. fél órával a fürdőruha felvétele előtt kenje be testét naptejjel, így az bőre beszívja, és nem hagy foltot a fürdőruhán.
  • Kerülendő:
  • Ne használjon hypót vagy fehérítőt.
  • Ne vasalja a termékeket.
  • Ne tegye be szárítógépbe.
6.4. Általános tanácsok
  • A termékek bevarrt címkéin feltüntetett kezelési útmutatót kérjük, hogy tartsa be.
  • A kézi mosás kicsivel több időt vesz igénybe, de megéri, hogy fehérneműi és fürdőruhái hosszabb ideig megőrizzék minőségüket.


7. Átméretezési útmutató

7.1. Mérettáblázat és megfelelő méret kiválasztása
  • A Bravissima webáruház által forgalmazott fehérneműk és fürdőruhák különböző márkák méretezését követik.
  • A vásárlás előtt javasolt a mérettáblázat áttanulmányozása, amely segít a megfelelő méret kiválasztásában.
  • A mérettáblázat elérhető a weboldalon: Bravissima mérettáblázat.
7.2. Méretváltás a különböző szabványok szerint
  • Egyes márkák európai (EU) és angol (UK) méretezést használnak.
  • A helyes méret kiválasztásához célszerű ellenőrizni az adott márkára vonatkozó méretezési különbségeket.
7.3. Próba és személyes átméretezés
  • Személyes próba esetén az eladó segítséget nyújt a megfelelő méret kiválasztásában.
  • Amennyiben a vásárló bizonytalan, tanácsos több méretet is kipróbálni, hogy a legjobban illeszkedő darabot válassza.


8. Jogérvényesítési lehetőségek és Békéltető Testület

8.1. Panaszügyintézés

Termékreklamáció esetén a vásárló köteles a terméket visszahozni vagy postázni a számlával vagy annak másolatával együtt.

  • A vásárló egyéb panaszát az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
    o E-mail: ugyfelszolgalat@bravissima.hu
    o Postai cím: 1213 Budapest, Bokros u. 3.
    o Telefon: +36 30 633 8793
  • A panaszokat a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház legfeljebb 30 napon belül írásban megválaszolja.
  • Amennyiben a vásárló nem elégedett a panasz kezelésével, jogában áll hatósági vagy bírósági úton érvényesíteni igényét.
8.2. Fogyasztóvédelmi hatóság
  • Ha a vásárló úgy érzi, hogy jogai sérültek, a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat.
  • A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei megtalálhatók a következő oldalon:

                        https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu

8.3. Békéltető Testülethez fordulás
  • A vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, ha panaszát nem sikerült az Eladóval rendezni.
  • Az illetékes békéltető testület:

    Budapesti Békéltető Testület

    o Cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.
    o Telefon: +36 1 488 21 31
    o Fax: +36 1 488 21 86
    o E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

8.4. Online vitarendezési platform (ODR)
  • Az Európai Bizottság által üzemeltetett online vitarendezési platform (ODR) segítségével a fogyasztók interneten keresztül is benyújthatják panaszaikat.
  • Az ODR-platform elérhető itt:

https://ec.europa.eu/consumers/odr

8.5. Bírósági eljárás
  • Ha a vásárló nem elégedett a fenti lehetőségekkel, polgári peres eljárást indíthat az illetékes bíróságon a vonatkozó magyar jogszabályok szerint.