BRAVISSIMA fehérnemű és fürdőruha webáruház

Termékeink

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

Üdvözöljük az Á la mode d'Agnes Kft. (továbbiakban Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház) által üzemeltetett weboldalon.

 

Kérjük, amennyiben vásárlója,kíván lenni a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház weboldalon jelenik meg, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

  • Cégnév: Á la mode d'Agnes Kft. – Bravissima fehérnemű és fürdőruha webáruház
  • Székhely: 1213 Budapest Bokros u. 3.
  • Telephely: 1213 Budapest Bokros u. 3.
  • Postai cím: 1213 Budapest Bokros u. 3.
  • E-mail cím: ugyfelszolgalat@bravissima.hu
  • Telefonszám: 06-30-6338793
  • Cégjegyzékszám: 01-09-372805
  • Adószám: 28760119-2-43
  • NAIH határozatszám: NAIH-85726/2015
  • Raiffeisen bank: 12012156-01740233-00100009
  • Tárhelyszolgáltató: Infotipp Rendszerház Kft.

 

 

Regisztráció:


A webáruház tartalmának jelentős része elérhető bárki számára, regisztráció nélkül és a vásárlásnak sem feltétele az érvényes regisztráció.

A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen. A regisztráció sikeréről a webáruház emailben tájékoztatja Önt.

A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt, amit Bejelentkezés menüpontban talál. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

 

Ön jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ugyfelszolgalat@bravissima.hu email címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ön felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből. Ez érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok is. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

 

A megrendelés folyamata:

 

A webáruház felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban. A „Kosárba” nyomógombra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. A kosár tartalmát az oldal jobb felső sarkában lévő bevásárlókosár ikonnál is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.

 

A kosárban tudja árengedmény kódját vagy hűségpontjait megadni és felhasználni, amennyiben rendelkezik vele. Az árengedmény kódokat és a hűségpontokat kizárólag a rendelés leadásakor tudja érvényesíteni. A rendelést követően ezeket érvényesíteni, jóváírni nem tudjuk. A hűségpontok felhasználásához regisztrációra van szükség és arra, hogy a rendelés előtt bejelentkezzen, különben a regisztrációhoz kötött hűségpontokat nem hozza fel a webáruház.

 

Ha a kosár ablakban a ”Tovább a pénztárhoz” gombra klikkel, akkor eljut a Számlázási, Szállítási, majd a Fizetési módok kiválasztása oldalra, ahol meg tudja adni az adatait, ki tudja választani a fizetési, és a szállítási módot.

A következő oldalon a ”Rendelés elküldése” nyomógombra kattintva véglegesíteni tudja a rendelést.

Amennyiben megrendelése közben hibát észlel, melyet javítani szeretne a „vissza” gombbal léphet vissza lépésenként a megrendelési folyamatban. A rendelés sikeres beérkezéséről minden esetben automatikus email-t küld a rendszer.

 

Az automatikus e-mail tartalmazza a megrendelt termék(ek) adatait, a választott fizetési és a szállítási módot. Az automatikus e-mail még nem tekinthető szerződéskötésnek, a felek közötti szerződés csak az áru megvásárlásával, kifizetésével jön létre. Az automatikus rendelés beérkezését igazoló e-mailt követően max. 48 órán belül kap egy e-mail üzenetet, melyben visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termék elérhető-e, van-e készleten, valamint tájékoztatjuk a várható szállítási időről is.

Az "Akció" blokkban vannak kifutó termékek is, ezekből nem tudjuk garantálni, hogy minden feltüntetett méret és szín elérhető. A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a bejelentkezés után a személyes fiókjában. Rendeléseim menüpont segítségével. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. 

 

Rendelés és az áru átvétele, a számla kiállítása

 

Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését, az esetlegesen előre kifizetett összeget visszatérítjük. Az ebből adódó mindennemű kártérítést elutasítjuk. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során a számla kiállításával jön létre.

A csomagban minden esetben az Ön által megadott adatokkal számlát küldünk, melyen tételesen szerepelnek a rendelt termékek. Egy rendelésen belül nem tudunk számlát megbontani. Ha bizonyos tételekről külön számlát kér, ezeket a termékeket külön kell megrendelnie.

Az áru átvételekor a Vevő köteles az általa megrendelt árut ellenőrizni. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 

 

Az áru átvételének lehetőségei

 

Kiszállítás Magyarország területére:

 

Alap szállítási díj 1.800 Ft

A szállítási és csomagolási költség előre utalás esetén

  • 0-40.000 Ft vásárlási összegig: 1.800 Ft szállítási költség
  • 40.001 Ft értékű vásárlás felett ingyenes – Bravissima állja

 

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a rendelés összege és a tényleges vásárlás összege között eltérés lehet, amennyiben Ön a 14 napos elállási jogával él és a rendelése egy részét visszaküldi. A postaköltséget mindig az egy rendelésen belüli tényleges vásárlási érték után számítjuk fel.

Amennyiben a megvásárolt termék cseréjét postai úton kéri, úgy minden esetben minimum 1200 Ft postaköltséget számolunk fel, a különbözet teljesítésének módja szerint (előre utalás vagy utánvét).

A belföldi csomagokat az MPL munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást). Amennyiben nem tartózkodik a szállítási címen, úgy az MPL futár egy értesítést hagy és a csomagot leteszi a helyi postán, ahol azt 10 napig át lehet venni.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

 

Személyes átvétel kizárólag raktárunknál előre egyeztetett időpontban lehetséges.

 

Személyes átvétel esetén szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. 
Átvételi hely: 1213 Budapest, Bokros u. 3.

Személyes átvételnél lehetőség van a raktárkészleten lévő termékek felpróbálására. Amennyiben próba után gyakorolja elállási jogát, úgy a rendelését azonnal töröljük.

Amennyiben próba után a helyszínen szeretné megvásárolni a kiválasztott terméket, úgy a rendelést a helyszínen a webáruházba rögzítjük. A próba után vásárolt és rögzített rendeléseknél, az elállási jog nem illeti meg Önt, mivel az elállási vagy felmondási jog a fogyasztó oldalán fennálló információhiányt hivatott kompenzálni, ami ebben az esetben nem áll fenn. Az Ön által kért és befoglalt időpontban biztosított próba során a termék állagát, méretét, esztétikai minőségét meg tudta vizsgálni és a szerződés az Á la mode d'Agnes Kft. telephelyén jött létre.

A próba időpontját a rendelésben rögzítjük a rendelés leadásakor. A vásárlásról pénztárbizonylatot adunk.

Előre bejelentkezés szükséges!
Telefonon: +3630 / 633-8793 vagy emailen: ugyfelszolgalat@bravissima.hu

Raktárunknál a bejelentkezés nélkül érkezőket nem minden esetben áll módunkban fogadni.

 

Kérjük, minden esetben küldje át nekünk email-en vagy mutassa fel ügyfélszolgálatunkon megrendelés leadása előtt a kedvezményre jogosító email-t, hírlevelet vagy hirdetést, hogy kedvezményeit be tudjuk állítani. Hűségpontjai felhasználásához hozza magával személyes fiókja jelszavát és ezen igényét a rendelés rögzítése előtt jelezze. Amennyiben ezt elmulasztja, úgy a kedvezményeket és akciókat utólagosan nem érvényesítjük!

 

Szállítási határidő

 

A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap, de maximum 10 munkanap. Amennyiben a terméket meg kell rendelnünk a szállítási határidő 3-4 hét is lehet.

Számos termék beszerezhetősége beszállítóinkon múlik, így azok újbóli elérhetőségét garantálni nem tudjuk.

Az előrendelés kategóriából rendelt termékek várható szállítási idejét a weblapon és a visszaigazoláson is feltüntetjük.

Amennyiben a gyár változtat a szállítási időn, úgy email-ben értesítjük a változásról az előrendelést leadó megrendelőt.

Ha egy rendelés különböző szállítási idejű termékeket tartalmaz és az egyes termékek szállítási ideje több, mint 5 nappal eltér, akkor a rendelését megbontjuk. Ilyen lehet, ha előrendelésben lévő terméket rendel raktárkészleten lévő termékkel együtt. A megbontott rendelések ilyenkor külön rendeléseknek számítanak, amelyekre weboldalunkon megadott szállítási feltételek és költségek vonatkoznak.

Amint rendelését átadjuk a futárnak vagy az személyesen átvehető, Önt egy e-mailben értesítjük, valamint a honlapon a " Megrendelés állapota" menüpontban az adott rendelés státusza "Átvehető/Postára adva" vagy „Személyes átvételre vár”-ra vált.

 

Elállás:

 

A vásárló a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.

Amennyiben a vásárlást követő 14 napon belül el kíván állni  a vásárlástól, úgy kérjük, hogy a sértetlen (külső sérelmi nyomoktól, használattól mentesen, eredeti csomagolásban, minden címkével együtt) terméket a számlával, saját költségén küldje vissza a BRAVISSIMA címére (1213 Budapest, Bokros u. 3.),

A vásárló a szerződéstől elállását minden esetben írásban teheti meg (postán vagy e-mailben küldött levél útján. Az írásos elállási nyilatkozat elküldésére az a termék átvételét követő 14 nap áll rendelkezésre. Az írásban történő elállás esetén az elállás határidőben érvényesnek tekintett, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Vevő köteles 14 napon belül visszajuttatni a terméket az Eladó részére.

Az Eladó köteles a Fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (Visszaszállítás költsége). A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 

 

Az elállás gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül az általunk megadott elérhetőségek egyikén (postai cím, e-mail cím) írásban teheti meg. Postai úton történő jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe, ebben az esetben kérjük, hogy a levelet ajánlottként adja fel, annak érdekében, hogy igazolható legyen a postára adás dátuma. A következő lépésben a megrendelt terméket az eredeti címkés állapotban a számlával együtt dobozban postai úton vagy futárszolgálat segítségével jutassa vissza 10 napos postai átvételi idővel a következő címre: Á la mode d'Agnes Kft. 1213 Budapest, Bokros u. 3.

 

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a Vevőt illetik, ezért portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

 

A pénz visszafizetését kizárólag banki utalással teljesítjük. A termék visszaérkezését követően 14 napon belül a Vevő által megadott bankszámlaszámra utaljuk a termék teljes vételárat.

 

Abban az esetben, ha teljes körűen eláll a megrendeléstől, tehát a megrendelés minden darabját visszaküldi, és fizetett szállítási költséget, úgy az alap szállítási díjat térítjük vissza Önnek.

 

Mely termékeknél nem érvényesíthető az elállási jog?

A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet "A távollévők között kötött szerződésekről" szóló rendelkezés 5. paragrafus C. pontja alá eső és általunk forgalmazott termékek esetén az elállási jog (termék visszavétel) nem érvényesíthető. A sérült címkéjű vagy csomagolású termék, vagy a már hordott termék nem értékesíthető új termékként, így azt nem áll módunkban visszavenni.

 

Amennyiben raktárunknál felpróbálta a terméket/termékeket még a fizetés előtt, úgy a 14 napos elállási jog Önt nem illeti meg, mivel volt lehetősége a terméket szemrevételezni, felpróbálni, a termék állagát, méreteit, esztétikai minőségét megvizsgálni még a vásárlás előtt.

 

A jelen jogi nyilatkozatban nem rendezett kérdésekben a hatályos jogszabályi előírásokban foglalt rendelkezések az irányadóak. 

 

Csere:

A termékek cseréjére a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül van lehetőség. Ebben az esetben ezt a szándékát írásban vagy telefonon jelezze felénk, egyeztessen az ügyfélszolgálattal, majd saját költségén küldje vissza a sertelen, használatba nem vett terméket a számlával együtt.

 

A kért cserét 72 órán belül postára adjuk, amennyiben a kért termék raktárunkon van. Ha a kért csere termék nincs raktáron és beszerzést kell indítanunk, úgy a termék cseréje több, mint 14 napot is igénybe vehet, a beszállító visszajelzése alapján.

 

Abban az esetben, ha az eredeti megrendelése kiszállításakor szállítási költséget fizetett, és a cserét postai úton kéri, nem számolunk fel szállítási költséget.

Abban az esetben, ha a  megrendelése kiszállításakor nem fizetett szállítási költséget és visszaküldött termék helyett cserét kér, és a cserét postai úton teljesítjük, úgy postaköltséget számolunk fel, a különbözet teljesítésének módja szerint. (előre utalás vagy utánvét)

 

Jótállási, garanciális feltételek:

Az Bravissima fehérnemű és fürdőruha webáruház nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

 

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet 'a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről útmutatásai az irányadók. .

 

A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a fehérneműt az útmutatásoknak (bevarrt címke) megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták, Ön a weboldalon ismertetett vagy a kinyomtatott kezelési útmutatót betartja.

A szavatossági igény érvényesítéséhez számla szükséges.

Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. Ezen igényével keresse fel vevőszolgálatunkat (ugyfelszolgalat@bravisszima.hu).

 

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Ön az alábbi címen érvényesítheti:

Név: Á la mode d'Agnes Kft.

Cím: 1213 Budapest, Bokros u. 3

Email: ugyfelszolgalat@bravissima.hu

Telefon: 06-306338793

 

A visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik .

A számlával együtt visszaküldött fehérneműt megvizsgáljuk/megvizsgáltatjuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, a fehérneműt semmilyen külső - hő, olló, vegyi vagy esetleg túlzott fizikai, pl. szakítás, mosógépben való mosás, vagy mosógépben való szárítás - hatása nem érte, ezek ugyanis automatikus garanciavesztést vonnak maguk után.

 

Használatba vétel előtt a hibás, termékeket automatikusan 14 naptári napon belül cseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük.

 

Amennyiben a fehérneműben bekövetkezett minőségromlás gyártási hiba következménye, a hibát javítással vagy cserével kiküszöböljük, a törvényben előírt 15 napos határidőn belül. Amennyiben sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, a jogosult kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől. (használatra nem alkalmas termék esetében)

 

Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt fehérneművel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.

 

 

Termékkezelési útmutató

Merevítős fehérneműk, fürdőruhák

Minden merevítős fehérnemű és fürdőruha alapvetően ugyanazt a kezelést igényli a mosásnál. Azt javasoljuk, hogy ezeket kézzel mossák ki, mivel a mosógépben a ruha összegyűrődik és ezáltal a merevítő eldeformálódhat, valamint kiszúrhatja az anyagot. Ha a merevítő teljesen átszúrja az anyagot, akkor kieshet a fehérneműből és a mosógép belsejében kárt okozhat. Továbbá azt is javasoljuk, hogy szárításkor a merevítős ruhadaraboknál kerüljék a közvetlen hőt, úgy mint a radiátoron, szárítógépben való szárítást, mivel ez szintén károsíthatja, meggyengítheti a merevítőt.

Fehérneműk

Ahhoz, hogy fehérneműit tip-top állapotban őrizze meg, azt javasoljuk, hogy hideg/kézmeleg vízben kézzel mossa azokat. A kézi mosás kicsivel több időt vesz igénybe, de higgye el, megéri! A forró víz károsíthatja a finom anyagokat, csipkéket, hímzéseket és az anyag elasztikusságát. Hideg víz használata elősegíti, hogy a fehérnemű színe élénk maradjon, és hogy a fehér anyag ne szürküljön meg. Továbbá javasoljuk, hogy ne hypózza, fehérítse, vasalja a termékeket és ne tegye be szárítógépbe.

Fürdőruhák

Meghosszabbíthatja egy fürdőruha életét és megvédheti klór, izzadás naptej okozta károsodások ellen, ha használat után azonnal hideg vízben kiöblíti. Ajánlatos elkerülni az öblítő szereket is a mosáskor, mivel ezek károsítják a fürdőruha anyagában lévő Lycrát és ezáltal a fürdőruhát. Ne felejtse el, hogy a legtöbb fürdőruha nem nyújt védelmet a nap sugárzása ellen, ezért a fürdőruha alatt is leéghet a bőre, ha ott nem használ naptejet.

Azt javasoljuk, hogy kb. fél órával a fürdőruha felvétele előtt kenje be testét naptejjel, így azt a bőre beszívja és nem hagy foltot a fürdőruhán. Továbbá javasoljuk, hogy ne hypózza, fehérítse, vasalja a termékeket és ne tegye be szárítógépbe.

 

A termékek bevarrt címkéin feltüntetett kezelési útmutatót kérjük, hogy tartsa be.

 

  Kézi mosás, tilos géppel mosni az ruhát, sőt, az ajánlott vízhőmérséklet ne haladja meg a 30 °C-t
  Mosógépben mosható maximum hőmérsékletet a lavór belsejében lévő szám mutatja. Ez lehet: 30-40-50-60-70-95 °C
  Az aláhúzott lavór azt jelenti, hogy minden esetben kímélő mosás szükséges. Figyeljünk arra, hogy kímélő mosás esetén a mosógépet csak maximum félig töltsük meg ruhákkal
  A vegytisztítás tilos! Ilyen esetben figyeljünk arra, hogy folyékony folttisztító sem alkalmazható
  Tilos szárítógépben szárítani az anyagot
  Tilos a klór használata. Figyeljünk, mert sok folttisztító tartalmaz klórt, így azok sem ajánlottak
  Nyugodtan klórozhatjuk a ruhát
  Ennél a jelnél tilos a ruha vasalása
  A háztartási vasalásra ad információkat
  Az 1 pontosnál 110 C° fokos vasalási hőmérséklet, a 2 pontos 150 C° fokos talphőmérsékletű vasalást ajánl
  Függesztve szárítás

Angol megnezevések a termék cimkében:

 

  • · Rinse after use in cold water – használat után öblítse ki hideg vízben
  • · Wash colour separately – színeket külön-külön mossa
  • · Machine wash – gépben mosható
  • · Hand wash – kézzel mosható
  • · Dry away from direct  heat and sunlight – tartsa távol hőtől és napsugárzástól
  • · Do not bleach – nem fehéríthető
  • · Do not iron – nem vasalható
  • · Do not use fabric conditioner – ne használjon öblítőt (fürdőruhánál)
  • · Do not tumble dry – ne szárítsa gépben

 

Automatikus garanciavesztést von maga után, ha nem tartja be a termék címkéjén feltűntetett termékkezelési útmutatót!

Sajnáljuk, de használatba vétel után nem tudjuk visszavenni vagy kicserélni azokat a fehérneműket és fürdőruhákat, amelyek azért sérültek, mert Ön nem követte és tartotta be a kezelési útmutató javaslatait!

 

Figyelem!

Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, vagy eltávolította a papír vagy a belső címkét, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének és felpróbálásának lehetőségét.

Próba utáni személyes átvétel és vásárlás esetén a termékeket NEM VESZÜK VISSZA! Ebben az esetben nem él a 14 napos elállás joga.

 

Méretezés Freya, Fantasie és Elomi márkáknál

 

A Freya, Fantasie és Elomi márkáknál az angol méretezést használjuk úgy, hogy az inch-ben megadott hátszélességet cm-re váltjuk és az UK kosárméretet megtartjuk! Amennyiben a termék papír címkéjén eltérő a méretezés, úgy azt minden esetben átcímkézzük! Sajnos a bevarrt címkén ezt nem tudjuk megtenni, így az eltérő lehet a papírcímkétől.

Az értékesítés során használt méretek a Freya, Fantasie és Elomi márkáknál:

UK kosárméret

C

D

DD

E

F

FF

G

GG

H

HH

J

JJ

K

Bravissima kosárméret

C

D

DD

E

F

FF

G

GG

H

HH

J

JJ

K

EU kosárméret

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

  

Adatkezelés:

 Az webáruház használata során az Eladó részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az Eladó alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Eladó kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az ugyfelszolgalat@bravissima.hu e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. 

 

A felelősség korlátozása

Az Bravissima fehérnemű és fürdőruha webáruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

 

Az Eladó semmilyen módon nem felelős az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elveszéséért, Internet hálózatban bekövetkező bármely működési hiba, meghibásodás a vételi eszközökben, bármely szoftver nem megfelelő működése, bármely programhiba, technikai hiba bekövetkezéséért.

 

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az oldalon megjelenő árak Forintban értendőek az árak az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t) tartalmazzák.

 

A szerződéskötés nyelve minden esetben MAGYAR.

Felhívjuk figyelmüket hogy a termékoldalakon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről pontos információt, azonban törekszünk rá, hogy a képek és a leírások lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Javasoljuk, hogy vásárlás előtt telefonon vagy e-mail-en érdeklődjön a termék részletes tulajdonságairól és elérhetőségéről.

 

A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. Az oldalakon előforduló sajtóhibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk.

 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összegküldőjének részére.

 

Fenntartjuk továbbá a jogot, hogy az általunk üzemeltetett internetes áruházban szabadon megváltoztathassunk bármilyen árat, határidőt, vásárlási feltételt, illetve annak a jogát, hogy a webáruház működését időlegesen vagy tartósan szüneteltessük, illetve megszüntessük.

Ez a változás azonban nem érintheti a már megrendelt, és a "raktáron" visszaigazolású, azaz, azonnali szállítású áruk árát, és ezek szállítási határidejét.

 

Ha a megrendelt termék nincs raktáron, és azonnal nem beszerezhető,- ezt a rendelésről küldött e-mail üzenetben jelezzük , az ilyen termékek szállítási határidőire garanciát nem tudunk vállalni, mert ez a beszállítóktól függ.

Az Eladó a termékek, és javak tulajdonjogát fenntartja a termékek és javak vételárának kiegyenlítéséig. A vételár illetve díj kiegyenlítésekor a tulajdonjog, ill. a jogosultság átszáll a vevőre.

 

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. A Szolgáltató és a Vevő között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.

 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Eladó általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.

 

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye

Ön a termékkel vagy a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha Webáruház tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Á la mode d'Agnes Kft.

Cím: 1213 Budapest, Bokros u. 3.

Email: ugyfelszolgalat@bravissima.hu

Telefon: 06-306338793

 

Panaszügyintézés módja

A Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha Webáruház a termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás a 1213 Budapest, Bokros u. 3. telephely szerinti elérhetőségén történt előterjesztését követően legkésőbb 30 napon belül – melybe a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be – írásban érdemben válaszol Ön kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

A szóban közölt panaszt a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha Webáruház azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja, feltéve hogy a panasz jellege engedi. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát telefonon közölt szóbeli panasz esetén Önnek legkésőbb az előző pontban foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

 

Panaszügyintézés ideje

A Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha Webáruház Ön által előterjesztett kifogásokat a 1213 Budapest Bokros u. 3 telephelyen, levélben vagy e-mailben fogadja. A telephelyi megjelenéshez előre egyeztetett időpont szükséges.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha Webáruház és Ön között esetlegesen fennálló jogvita az az Á la mode d'Agnes Kft-vel  való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ön számára:

 Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

 Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.

Telefon: 06 (1) 488 21 31

Fax: 06 (1) 488 21 86

Email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.